توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک

توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک

بهرام پروهان

معمولا درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد. استفاده رایج از پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است  در نتیجه استفاده از توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک مانع ورود حشرات به داخل می شوند.
جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب ان نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود. قیمت توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند. توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند. توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک(Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد. در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی، امکان باز کردن پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران بداخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن لت پنجره بوجود نمی آورد. سیستم بازشو توری درب و پنجره دوجداره کلنگی وین تک می باشد که حول محور زیرین خود باز می شود.

توری پنجره و درب


توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک
در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و دبه خصوص درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.
ویژگی‌های توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک
۱– قابلیت نصب دو نوع یراق (اسپانیولت و فینگرپول)
۲– قابل استفاده در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی
۳– تعویض و نصب سریع یراق آلات نوع فینگرپول در صورت آسیب دیدگی توری درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: